Friday, June 24, 2011

On my way

Inser hur dåligt jag har bloggat sedan jag kom till Sverige. Ojojoj! Men det har varit (och är fortfarande) fullt upp med släkt, vänner och resande. Just nu sitter jag i bussen påväg till Göteborg. Ikväll blir det middag med de andra brudtärnorna och bruden och kanske familjen också, jag vet inte riktigt. Imorron är det den stora dagen för min bästa vän. Jag hoppas på fint väder eftersom de ska gifta sig på en brygga i Göteborg och dåligt väder finns inte riktigt med i bilden. Jag tror att det kommer blir ett jättevackert bröllop hur som helst. Det ska bli så roligt att träffa alla vänner och se E i sin fina klänning.







































Här är ett par bilder från förra helgen när vi hade en heldag med bubbelfrukost, 5-kamp, picnic och middag. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...