Wednesday, October 5, 2011

Night out in San Diego

Kvällen i San Diego spenderades i Gaslamp district där vårt hotell låg. Så många ställen att gå till och saker att se, och så lite tid!
Mamma & jag.






























Vi åt middag på Thai Island. Supergod mat! Nästan som att vara i Thailand. De som ägde stället var hur trevliga som helst. Jag var dum nog att gå därifrån utan min väska, och upptäckte inte det förrän morgonen efter när vi skulle äta frukost. Men ägaren låg ett steg före och hade satt upp en lapp på dörren till restaurangen där det stod ett nummer som jag kunde ringa för att få tillbaka väskan. På eftermiddagen åkte vi dit och hämtade väskan, och det visade sig att de hade väntat i två timmar kvällen innan på att jag skulle komma tillbaka och hämta väskan. Så snälla!




4 comments:

  1. Hej hej!

    Jag älskar din blogg för alla USA tips man får :-) Bla ska jag besöka ACE, för att du sa att det var så bra :-)

    Men vilket hotell i San diego bodde ni på och hur var det`?

    Tacksam för svar :)

    /Stina

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Va roligt att höra att du gillar bloggen.
    Tycker absolut att du ska besöka Ace! I San Diego bodde vi på Gaslamp plaza suites. Det ligger mitt i Gaslamp quarter bland alla restauranger, affärer och barer. Rummet var stort och fint. Kan absolut rekommenderas!

    ReplyDelete
  3. Haha, jag misstänkte väl att det var där ni bodde. Men jag tänkte att ni bara kanske fotade er utanför :-) Men kul, tack för tipset!

    Och gällande Las Vegas hotell, finns det några rekommendationer där? ;-)

    /Stina igen

    ReplyDelete
  4. I Las Vegas är Cosmopolitan väldigt bra! Modernt och fräscht. Plus Wicked spoon som har sjukt bra brunch.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...