Tuesday, May 31, 2011

Memorial day

Igår var det Memorial day här vilket innebar att vi hade en extra ledig dag i solen, vilket var skööönt! Nog för att vi varit lediga ett par dagar men en till ledig dag hemma vid poolen var ändå gött. M åkte iväg för att handla kaffe och kom hem med en flaska bubbel och en cupcake till mig.

























Vi åt frukost som M fixade (han är allt en fixare den där snubben) och sen gjorde vi varsin Mimosa som vi tog ut till poolen. Sen låg jag där i solen, med fötterna i vattnet och bara njöt. Livet är nästan för bra för att vara sant ibland.

























Sedan tog vi oss till biografen på Promenade och såg Hangover 2. Den var rolig och ungefär som jag väntat mig. Den var såklart inte bättre än den första, men det var inte så svårt att räkna ut. Helt okej avslutning på en härlig helg.
Cupcaken ovanför klämde jag förresten precis i mig som tröst för att jag misslyckades med min uppkörning idag. Jag hade ett fel bara så det känns lite surt. Men nästa gång ska jag ta det!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...