Tuesday, July 19, 2011

Fixar


























Hej hej!
Idag håller jag på att fixa hemma. Städar, tvättar lakan och ska förhoppningsvis rama in en tavla och lämna in ett par persienner som aldrig går att fästa ordentligt. Ikväll landar våra kompisar Ted & Nina på LAX! Jag känner mig barnsligt uppspelt! Det är faktiskt första gången någon av våra vänner kommer hit och hälsar på så det ska bli jättekul. Jag hoppas att cafébordet och stolarna som vi beställt kommer idag så vi kan sitta ute och äta frukost i solen imorron.
Bilden ovan har förresten inget med vare sig Ted och Nina eller den här dagen att göra. Den är från i lördags när vi var på stranden i Venice. Första gången jag faktiskt suttit på stranden i Venice, annars brukar man alltid säga att man är på stranden men i verkligheten är man på strandpromenaden på en uteservering. Men här var vi alltså på stranden, i sanden och lapade sol. Mattias och Adam badade till och med. Jag nöjde mig med att ligga på handduken, dricka kaffe och läsa min svenska deckare. Sedan bar det av till en uteservering nära stranden och vidare till Hinanos för deras urgoda hamburgare med chili con carne.
Men det är en annan historia. Nu ska jag fortsätta med mitt fixande!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...