Friday, September 21, 2012

These last weeks






























My grandfather with his granddaughter Emma and great-granddaughter Charlie.


These last couple of weeks has been a little strange. A couple of weeks ago my grandfather passed away and it's been really frustrating to not be close to family when something like this happens. Last week I was in a car accident. No one got seriously hurt and it wasn't a huge thing, but it was my first car accident so I was in a bit of a chock. My back has been a little sore after the accident so I scheduled an appointment with a chiropractor and today was my second visit. Every visit starts with an hour massage and then you go and see the chiropractor. The massage today was probably the same as the last time, but the pain was indescribable today! For one hour I held my breath and thought "this must be what it feels like to give birth," haha. It's probably even more painful, but still.. So today I'm spending my day with an ice pack.. I promise to write more soon!

De senaste veckorna har varit lite annorlunda. Min morfar gick bort för några veckor sedan, och det har känts hemskt att inte kunna vara nära sin familj när något sådant händer. Förra veckan var jag med i en bilolycka, inget stort och väldigt allvarligt, men det var första gången jag krockat så det var ändå en ganska chockartad upplevelse. Ingen skadades, men jag har haft lite ont i ryggen efter olyckan så jag bokade tid hos en kiropraktor. Idag var andra gången jag var där. Det börjar med att man får massage en timme och sedan går man in till kiropraktorn som justerar ryggen och nacken lite här och var. Idag gjorde det så sjukt ont från första stunden på massagebänken. I en timme låg jag där och höll andan och tänkte att såhär ont gör det nog att föda barn, haha. Det gör säkert ännu ondare, men smärtan jag kände idag var olidlig! Så idag har jag spenderat dagen tillsammans med mitt ispaket, och nu känns det lite bättre. Jag lovar att blogga snart igen!









2 comments:

  1. Krya på dig kusin, och synd du inte kunde komma till begravningen men alla förstår ju att det är för långt.
    Kram

    ReplyDelete
  2. My love, I'm so sorry to hear that the past few weeks have been utter rubbish. I hope you're doing better & I'm so sorry to hear about your grandpa. That really hurts, I know. x

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...