Friday, September 28, 2012

On the couch



























It's Friday night here in L.A. I will spend my night on the couch with a blanket and something easy enough to watch without falling asleep. I've been sick since last Saturday when I first had fever and, not one but two, mouth infections. I can hardly eat or drink because it hurts so much. I hope it gets better soon. I've only been eating soup and yogurt this week, but today I actually managed to eat a tiny bit quiche which I mashed until it didn't need to be chewed.. Not too bad!

Här i L.A står fredagskvällen för dörren. För min del spenderas den i soffan med täcke och något inte alltför avancerat på teven. Jag har legat hemma sedan förra lördagen när jag åkte på feber och, inte en utan två (!), muninfektioner vilken gör att jag knappt kan äta eller dricka eftersom hela munnen är i princip ett stort sår som gör väldigt ont. Förhoppningsvis blir det bättre snart.. Den här veckan har jag levt på yoghurt och soppa, men idag lyckades jag faktiskt peta i mig lite paj som jag hade mosat så att den nästan inte behövde tuggas. Inte fy skam det inte!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...