Tuesday, October 9, 2012

A day off


































After two weeks of being sick I'm up and about again! Therefor I was a little extra happy to spend a day out in the sun for the first time in a while. I just sauntered around the flea market that is held twice a month at Santa Monica airport, looking at things and enjoying the weather.

Efter att ha spenderat två veckor i sjuksängen är jag nu uppe på benen igen! Det kändes därför extra härligt att spendera en ledig dag ute i solen för första gången på länge. Jag strosade runt på marknaden som hålls på Santa Monica flygplats två gånger i månaden. Njöt av vädret, vände och vred på prylar och hade det allmänt trevligt!

3 comments:

  1. Mysigt för dig Hannah att du kan njuta av en ledig dag igen. Mycke prylar att vända på där!

    ReplyDelete
  2. Hej igen kusin, jag har precis nominerat dig till en Liebster Award, 'vad är det?' tänker kanske du precis som jag gjorde imorse, information finns i min blog :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...