Monday, January 23, 2012

Två












































































pics: me and Kirra Gretchen.


De här två bilderna är de enda bilderna jag har från min helg. Vi var på en rolig fest i Santa Barbara i helgen (bild 1). Hela trädgården var upplyst med små fina lyktor. Bland alla palmer och lyktor fanns även en lägereld. Hur mysigt som helst! Vi träffade en hel del roligt folk också. På hemvägen blev det cheeseburgare, och efter en lång bilresa var det som allra skönast att krypa ner i sin egen säng. En av helgfrukostarna såg ut såhär (bild 2). Bacon-och äggmacka med pintobönor. Det var godare än det låter. Utöver det har helgen bjudit på sovmorgon och middag med vänner.
Idag passar jag Beans igen, och vi har mest myst och slappat. Skönt! Nu funderar jag på om jag ska lura ut henne på en löprunda.

These are the only two pics I have from the weekend. Pic nr 1 is from an amazing party we went to in Santa Barbara. We met some fun people there! There were little lanterns like these everywhere in the garden, it was so pretty. On the way home we stopped for cheeseburgers, and after that roadtrip it was so good to come home to my own bed. 
One of two breakfasts looked like this; bacon and egg sandwich with refried pinto beans. Delicious. Other than that, this weekend offered sleep-ins and dinner with friends.
Today I'm looking after Beans again. We've just cuddled and been lazy all day. Now I'm thinking I might take her out for a run.











               

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...