Monday, May 21, 2012

Run in neon
























After having the cold for a week I'm now officially back in the game. I celebrated that tonight with a run down to the ocean in my new shorts from Gap. I've been looking for shorts in this color for a while so I was really delighted when I found them. I ran to the ocean and half way back home before my ankle reminded me of last years injury, and I don't want to risk it so I walked the rest of the way back home. At least I ran 3.5 miles in 43 minutes, which is not very fast but I'm just happy to start running again. I love it!


Efter en veckas förkylning är jag nu så gott som frisk igen! Ikväll firade jag det med en löprunda ner till havet i mina nya shorts från Gap. Jag har letat efter shorts i neon orange ett tag så jag blev jätteglad när jag hittade de här. Jag sprang ner till havet och halva vägen tillbaka hem igen innan den gamla skadan i min fotled gjorde sig påmind och jag vågar inte riskera att skada mig igen så jag gick sista biten. Löprundan slutade i alla fall 5,6 km på 43 minuter vilket inte är särskilt snabbt men jag är bara glad att komma igång med löpandet igen. Det är så skönt!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...