Tuesday, May 15, 2012

Sick





























So here we are again. I'm in my bed with this stupid cold. At least I have some pretty good swedish detective stories to read while I'm in bed. Today when I had been to CVS to get some medicin my car broke down and wouldn't start. It just died. At least it was in the parking lot and not in the freeway.. That would have been a lot worse. Now it was a couple of blocks from my house and I could walk home, but anyway. That poor thing is still in the parking lot. I guess I have to deal with that tomorrow.

Nu ligger jag nedbäddad i sängen, förkyld. Jag har i alla fall ett par bra svenska deckare att läsa medan jag ligger här. Idag när jag hade varit på apoteket och köpt medicin så vägrade bilen starta när jag skulle köra därifrån. Den startade och sedan dog den, om och om igen. Jag rullade in på närmsta parkeringsruta. Tur att den inte bestämde sig för att dö på motorvägen i alla fall, det hade varit ganska mycket värre! Nu var det bara ett par kvarter bort så jag kunde gå hem. Stackars bilen står fortfarande på parkeringen utanför apoteket. Jag får väl ta tag i det imorgon.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...