Wednesday, September 7, 2011

Värme

En värmebölja har kommit till LA igen. Igårkväll sprang vi en runda för första gången på ganska länge, trots att det var varmt. När vi skulle sova så var det 24 grader varmt ute och minst lika varmt inne. Men det är skönt att sommaren blir lite längre, även om det blir svårt att somna när det är så varmt.

Idag är det 33 grader. I skuggan. Efter att jag skrivit det här inlägget så tänker jag hoppa i min bikini och ta ett dopp i poolen. Sen bär det iväg till jobbet.





































Jag älskar att himlen alltid är så blå och att solen alltid skiner här.

























Vår första lilla citron börjar växa till sig!



































3 comments:

  1. 33 grader varmt hade man ju hoppats på när man vakna men, icke! 15 grader och hällregn. Hur går det för dej på nya jobbet?

    ReplyDelete
  2. Hej Hannah, kul att du startat ny blogg och grttis med jobbet! och härligt att det fortfarande är sommar där, och jag längtar verkligen till Mexico när jag ser all god mexicansk mat och margaritas i bloggen din
    kram

    ReplyDelete
  3. Mikaela: Det går jättebra på jobbet! Trivs som fisken i vattnet :)
    Amanda: Ja, jag förstår det. Mexikansk mat är bland det bästa som finns tycker jag.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...