Friday, March 2, 2012

Details


























I really like my Timex for J.crew watch that M bought me. I have several wristbands in different colours, since it's easy to change it. That makes it timeless and fun to wear. It took me 23 years before I started wearing a watch every day, and now I can't live without it.

Tycker så mycket om min Timex for J.crew-klocka som jag fått i present av M. Jag har flera olika armband till den i olika färger, eftersom man kan byta ut det väldigt enkelt. Tänk att det skulle ta 23 år innan jag regelbundet bar klocka. Nu kan jag inte vara utan den.

2 comments:

  1. A "timeless" watch. That's an invension...

    ReplyDelete
  2. Åh vilken läckerbit! Jag var arton när jag hittade mina drömmars klocka och sen dess är jag beroende. Det är bara när jag är lat/ledig/bakfull som jag inte tar på den så folk kan läsa min sinnesstämning utefter det. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...