Tuesday, March 6, 2012

Weekend






































It's Tuesday, but I thought I should post a few pictures from the weekend. It's been around 80 degrees and sunny the whole weekend, but I've been working so I haven't been able to enjoy it that much. I took the last picture when I was out on my lunch. It's Wilshire blvd just outside work, and if you look closely you can see a tiny bit of the ocean.
On Saturday night we had dinner at our friends house, and I got to cuddle with Beans again. Mattias had made the most amazing cheese cake for dessert. We had it with strawberries and it was really good. Mattias had brought Knuckles home after work on Sunday. We had a lazy night at home, eating tacos and relaxing. Knuckles was tired after playing in the park so he fell asleep pretty quickly.


Nu är det tisdag men jag tänkte att jag skulle lägga upp ett par bilder från helgen. Det har varit strålande sol och 28 grader varmt, men jag har dessvärre bara jobbat. Knäppte av den sista bilden på Wilshire blvd utanför mitt jobb när jag var ute på lunchen. Sommarväder! Om ni tittar riktigt noga så ser ni havet glittra allra längst bort. På lördagen var vi på middag hos några vänner, och jag fick gosa med Beans igen. Mattias hade gjort en supergod cheesecake till efterrätt som vi åt med jordgubbar till. Mums! På söndagen hade Mattias tagit med sig Knuckles hem från jobbet. Vi hade en mysig kväll med tacos och slappande i soffan. Knuckles somnade som en sten. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...