Tuesday, July 3, 2012

Good times



















































I'm sorry that I haven't been around much lately.. A lot has been going on, but now I'm right here. I'm back again. As you can see from the pictures above I've had a pretty good time since we last spoke. The weather has been great here in L.A and I've enjoyed every last bit of it. We've had brunch outside in the sun, spent some time on the beaches of Malibu, hiking with a friend in Temescal canyon, eating baked potato with chili, celebrated with my dearest one... It's been great. Tomorrow is another day off here in America since it's 4th of July, but I'll probably just enjoy the day by the poolside with a great book.

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat på länge. Det har varit mycket runt omkring, men nu är jag tillbaks igen. De senaste dagarna har varit underbara. Det har varit varmt och soligt i LA och jag har sett till att ta vara på det. De senaste dagarna har vi bland annat ätit brunch i solen, slappat på Malibus stränder, vandrat i Temescal canyon med en kompis, ätit bakad potatis med chili con carne, firat med min käraste... Haft det bra helt enkelt! Imorgon är en helgdag här i USA eftersom det är 4e juli, och jag kommer antagligen spendera dagen vid poolen med en bra bok.







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...