Monday, July 30, 2012

Insta Saturday

I thought I'd share some pics with you from this last Saturday. You can find them all on Instagram. Follow me! My name is hannahsebelius.. of course.


Det har varit lite tyst här i bloggen på sista tiden. Jag tänkte i alla fall dela med mig av några bilder på hur min lördag såg ut. De flesta bilderna kommer från Instagram, och om ni känner för det så kan ni följa mig där. Jag heter hannahsebelius.. såklart.








































We started off the Saturday with a good breakfast including grilled tomato, mushrooms, bacon, toast and eggs with parmesan. After that we went to the beach where Mattias was going to surf for the first time. While he was struggling with the waves I relaxed in the sun with my book. On the way home we stopped at Pink berry for some delicious peach frozen yogurt with chocolate and strawberries.. It was so yummy. Later on I went for a run, but it was crazy hot outside so I didn't run as long as usual, but surprisingly enough I managed to run my fastest 1k so far.



Lördagen började med en god brakfrukost bestående av grillad tomat, stekt svamp, bacon, toast och ägg med parmesan på toppen. Sedan gav vi oss av till stranden där Mattias skulle surfa för första gången. Mycket spännande! Medan Mattias tampades med vågorna så njöt jag av det soliga vädret och en god bok. På vägen hem stannade vi på Pink berry där jag köpte frozen yoghurt i smaken persika med jordgubbar och choklad. Mmm.. det är allt jag kan säga. Man måste ju kompensera lite, så därför blev det en joggingrunda lite senare på eftermiddagen. Solen brände i nacken och det var otroligt varmt så jag orkade inte springa lika långt som vanligt, men förvånande nog lyckades jag ändå springa min snabbaste kilometer hittills.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...