Tuesday, December 6, 2011

Tisdag







































I fredags var vi som sagt på Farmers market och The Grove. Jag gillar verkligen Farmers market (missa inte det om ni åker till LA!). Det känns så enkelt och genuint att strosa runt där bland små krimselkramsel-butiker. Man kan köpa bakelser, ostar, praliner, kött hos slaktaren, frukt.. ja allt möjligt. Det känns väldigt oamerikanskt om man får säga så.
Vi tog ett glas vin på en liten bar mitt i marknaden.






































Sen gick vi vidare till hysteriska The Grove där det kändes som att julen exploderat. Tomtar, lyktor, ljus, julsånger, låtsassnö och fem miljoner hispiga reashoppare.

























Nu har både Mimmi och Ted åkt härifrån (jag saknar er båda), och min kusin och hans fru har landat. Idag är de på vift, och jag är hemma och tar det lugnt. Njuter av att vara ledig. Tvättar kläder och dricker kaffe. Så skönt.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...