Sunday, August 14, 2011

2 år

Idag är det två år sedan vi blev tillsammans. Det firar vi med lite bilder tycker jag!





























Vi träffades i London, och blev tillsammans två månader senare under Malmöfestivalen. Vi sprang omkring i Folkets Park med några vänner, och kollade på olika konserter. Jag minns att jag frågade honom om han var min Mattias, och han svarade "om du är min Hannah." Det var pirr i magen och förväntningar och spänning! Sen spelade vi singstar hela natten. Så mycket som har hänt under de här två åren! Jag har haft de två finaste åren i mitt liv. Inte nog med att han är den finaste och snällaste människan jag vet, han är min bästa vän också. Som jag får bo tillsammans med och träffa varje dag!

Förresten, Mattias gillar inte riktigt att han råkar visa magen på Las Vegas-bilden. Så, bara så ni vet, han har inte magtröja, det är bara tröjan som halkat upp lite.. Haha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...