Tuesday, August 2, 2011

Hej från oss





























Mycket hundbilder, jag vet, men det är inte varje dag man passar en sån här sötnos! Jag älskar hennes söta lilla tunga som allt som oftast hänger ut lite, så himla gulligt. Nu ska jag måla naglarna och fixa till mig lite, och sen ska jag söka lite jobb har jag tänkt. Behöver komma igång och jobba känner jag, saknar det faktiskt. Jag har inte jobbat på ett halvår så det kanske inte är så konstigt.
Kul att några nya läsare hittat hit också, mestadels tack vare Cecilia Blankens. Jag är jätteglad över att hon publicerade inlägget (som finns att läsa här). Om ni har några frågor om LA eller om ni undrar något annat så är det bara att fråga på så gör jag mitt bästa för att svara.
Hörs sen!

1 comment:

  1. Nej, det visste jag inte. Men jag ville absolut flytta. Tyckte att det skulle bli spännande med en ny miljö för oss.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...